Почати бізнес на цікавих ідеях торгівлі

Торгівля традиційно популярна серед малого бізнесу на Україні, але є дуже цікаві ідеї нового бізнесу і в даній сфері

*

Повертаючись до тематики напівфабрикатів, якщо бути точним, то до тематики м’ясних напівфабрикатів, то просто не можливо не згадати про ще одну форму малого бізнесу в даному напрямку. Якщо взагалі бути точним, то власне дана ідея бізнесу на Україні може бути як першим кроком у торгівлі напівфабрикатами, так власне і логічним продовженням перших двох ідей описаних тут і тут.

Власне з моєї суб’єктивної точки зору то оптимальним виглядає використання даної ідеї бізнесу як логічного розвитку бізнесу в даному напрямку і пов’язано це в першу чергу з тим, що, на жаль, в нашій країні розвиток такого напрямку як торгівля м’ясними напівфабрикатами поки знаходитися в стадії становлення, чим і обумовлено можливість почати бізнес з нуля. Звичайно, все в цьому світі відносно і варто пригадати ті ж колгоспні ринки, де ми з успіхом купуємо м’ясо та ті ж відділи в гіпермаркетах, де власне і зароджується та сама торгівля м’ясними напівфабрикатами. Але за великим рахунком все це дуже далеко від тієї форми торгівлі, яка існує на заході, де власне культура продажу м’яса та напівфабрикатів з нього зародилася дуже давно, у формі невеликих м’ясних крамниць і на сьогодні не дивлячись на сильну конкуренцію з боку великих гіпермаркетів вони з успіхом функціонують, а ми ще думаємо як почати свій бізнес, йдемо далі.

І так як ви розумієте, сьогодні будемо розглядати ідею розвитку бізнесу у вигляді магазину по торгівлі м’ясом та м’ясних напівфабрикатів як варіант для початку бізнесу.

Якщо розглянути ситуацію об’єктивно, то на сьогодні на ринку продажу м’яса та напівфабрикатів з м’яса представлені три основні гравці:

  • - Перший це ринки, на яких продають саме м’ясо, при цьому рівень оброблення в даному сегменті досить низький, є задня частина, лопатка, балик, ребра, сало, грубо кажучи, Ви купуєте все це на кілограми. І без всякого там ділення на біфштекси, ромштекс або відбивні, а тим більше панірувати м’ясо не будуть, не один продавець на ринку просто так не зробить набори з шматочків сирого м’яса: азу, бефстроганов, гуляш, рагу. Даний сегмент існує давно і не бачить потреби в нових ідеях для розвитку власного бізнесу. Саме тому перед тим як шукати інші варіант є сенс більше детально придивитися до даної відповіді на питання як почати власний бізнес
  • - Другим гравцем на ринку стали гіпермаркети з м’ясними відділами, власне в основі таких от магазинів лежить ідея розвитку бізнесу за принципом задоволення всіх потреб клієнта «тут і зараз». І дійсно на полицях магазинів можна знайти практично все. Але як завжди є і свої але, маса журналістських розслідувань та й перевірки проведений експертами показали, що всі м’ясні напівфабрикати в таких точках в тому числі і м’ясо оформлене у вигляді тих же відбивних, не що інше як спроба мінімізувати втрати. Як самі розумієте такий механізм як гіпермаркет, закуповує м’ясо у великих обсягах і по закінченню терміну зберігання сирого м’яса його тут же пускають але переробку, виготовляючи напівфабрикати, ну і так далі. Такий підхід абсолютно зрозумілий, з точки зору економічної ефективності ведення бізнесу, але здоров’я покупців залишається на другому плані. І ми з Вами це вже знаємо, до речі, саме з даним фактором експерти пов’язують уповільнення темпів зростання продажів м’яса і виробів з нього через великі роздрібні мережі. Тобто один з найбільш агресивних конкурентів втрачає свої позиції, але ж попит залишається, як слідство є прекрасна можливість для початку власної справи.

  • - Треті гравцем як самі розумієте, є спеціалізовані точки по продажу напівфабрикатів, такі можна знайти в кожному місті, але у них є один недолік, такі от мережі продають виключно заморожені напівфабрикати у вигляді котлет, пельменів, фрикадельок і таке інше. Цікаво, що дана ідея торгівлі почала розвиватися як власне малий бізнес, але вже зараз великі виробники вибудовують власні збутові мережі, викидаючи своїх дилерів з бізнесу, тобто йде мова виключно про сегменту торгівлю спеціалізованими видами товарів, при цьому конкретного виробника .

Якщо уважно придивитися, то на ринку є хто завгодно, крім дійсно спеціалізованих точок продажу м’яса в цивілізованій формі (ось Вам і відповідь як почати свій бізнес в торгівлі), причому таких які змогли б поєднати позитивні сторони гіпермаркетів з їх можливостями з виготовлення всіляких напівфабрикатів зі свіжого м’яса і самих ринків, які можуть запропонувати більш якісний і свіжий продукт в цілому. Чим не ідея для розвитку власного бізнесу?

*

Не дивлячись на те, що в більшій мірі я намагаюся писати про позитив, у даному випадку спершу хотілося б сказати про тих мінусах, які можуть бути при розвитку даної ідеї бізнесу. Як самі розумієте, ідея спеціалізованих м’ясних магазинів не є новою бізнес ідей, ще при СРСР подібні відділи існували, так от кілька років тому, пара знайомих, вирішили всерйоз зайнятися м’ясним бізнесом і побудували грандіозні плани про витісненню колгоспних ринків. На чому б хотілося акцентувати увагу, плани були грандіозні, але за великим рахунком робилося все «на коліні» без всякого планування і тим більше без підготовки реального бізнес-плану. Власне вони взяли готову бізнес ідеї і відразу кинулися в бій, тобто почали свій бізнес. Єдине про що вони дійсно подумали так це про те, як будуть управляти свої новому справою, тобто організували повноцінне юридичну особа і порівну поділили частки та навіть в якості повноцінного керуючого найняли стороннього генерального директора. Так ось все почалося досить грандіозно з відкриття одразу 5 повноцінних торгових точок, благо стартового капіталу вистачало і вони вирішили що це буде вигідне вкладення коштів. Було закуплено необхідне обладнання, проведено відповідні ремонти і …. А от далі почалися проблеми:

  • -По-перше, виявилося, що вони забули підготувати кадри. Розділ м’яса це ціле мистецтво і знайти хорошого рубщика досить велика проблема, хоча звичайно його можна підготувати, але самі розумієте це час, якого після відкриття магазину вже просто немає. Як наслідок зовнішній вигляд не якісно розправитися м’яса залишав бажати кращого.
  • -По-друге, буквально протягом першого місяця почалися проблеми з постачанням свіжого м’яса і виникала проблема куди дівати те у якого підходить час зберігання.
  • - По-третє, партнери не врахували особливостей даного бізнесу, а точніше того, що клієнти повинні з одного боку звикнути, з іншого отримувати весь асортимент продукції в той момент коли вони прийшли. Друге, пов’язане  з поставками продукції, а ось перше це чисто психологічний фактор, а з урахуванням, що більшість громадян звикли купувати м’ясо на ринку (куди вони власне і ходять), а інші і готові купувати, але роблять це більшою мірою там де зручніше, тут згадуємо про гіпермаркетах і їм потрібен час щоб звикнути до Вашого магазину саме з цього, то як наслідок такий спеціалізований магазин, повинен мати якийсь запас міцності. Власне ситуація багато в чому нагадує ситуацію в ресторанному бізнесі де до 90% точок перший рік збиткові, точно так і тут перших півроку, а то і рік роботи, прибутку чекати не доводитися, плюс проблеми куди подіти м’ясо.

Взагалі проблем при реалізації даної ідеї бізнесу багато, але ж є і позитивні моменти які дозволяють говорить , що це досить реальний спосіб почати бізнес.

Але є у знайомих запасу міцності та терпіння вистачило і вже через півроку, бізнес був згорнутий з досить великими збитками. Ось така відносно сумна історія розвитку малого бізнесу з нуля.

Не дивлячись на такий ось негатив, рік тому до ідеї розвитку бізнесу вигляді магазина по торгівлі м’яса та напівфабрикатів повернулися знову, але на це раз вже підготовленим і з рядом нових факторів.

Як вже писав раніше, мені більше імпонувала ідея такого спеціалізованого магазину в зв’язці з виробництво напівфабрикатів, як розумієте причин для цього декілька:

  • По-перше, робота в такій зв’язці дає можливість закуповувати більшу кількість сировини і більш різноманітного, маючи певні обсяги можна і торгуватися і отримувати гарантії стабільності поставок.
  • По-друге, автоматично вирішується проблема свіжості м’яса, тільки підходить час його відправляють на переробку.
  • По-третє, вирішується проблема розширення номенклатури товарів при збереженні якості, що не маловажно при завоюванні ринку.

У цілому такий підхід себе виправдав на всі 100% і створення такого ось спеціалізованого магазину разом із цехами по виробництву напівфабрикатів дало можливість вийти на беззбитковість уже на протязі перших трьох місяців роботи. Правда завдяки ще одній невеликій фішці, після відкриття через магазин пустили котлети, вареники та інші морожені напівфабрикати, з ціною нижче ринкової (відверто демпінгували і розкручували власну торгову марку) що власне відразу зробило репутацію і самому магазину.

Що потрібно щоб відкрити магазин з торгівлі м’ясом, або ж як почати свій бізнес на мясному ринку?

Власне для початкового відкриття такого магазину потрібно не дуже багато:

  • Перше, просто приведіть в порядок приміщення, ну треба вкладати великих грошей, головне щоб було чисто та охайно;
  • Друге закупівля вітрини, ось це потрібно обов’язково, хоча ніхто не говорить, що вона повинна бути нове, цілком згодитися б / в;
  • Третє, обробний інструмент, говоримо про сокири, ножі, колоди, інше обладнання для ведення бізнесу;
  • Четверте, потрібен продавець і рубщик, хоча можливо поєднати, але на практиці таке трапляється дуже рідко. Власне у своєму першому магазині можна обробляти і самостійно, правда, потрібно навчитися цій майстерності. Пам’ятайте, від якості оброблення залежить зовнішній вигляд і якість самого м’яса з точки зору покупця;

Ось власне і весь мінімальний набір, ще можна додати ваги.

Якщо дозволяють фінанси, то можна докупити м’ясорубку і морозильні камери для зберігання м’яса як додаткове обладнання для бізнесу. З дозвільних документів нічого особливого немає, як і у всьому продуктовому сегменті потрібно поговорити з СЕС і обов’язково необхідно мати вет.справки на м’ясо від продавців.

В цілому бізнес не просто може бути рентабельним і перспективним, на моє переконання, саме за таким спеціалізованими магазинами в нашій країні майбутнє м’ясного ринку, так що мені здається, що спробувати ідеї бізнесу варто, хоча звичайно справа смаку.

Підписуйтесь на бізнес блог про бізнес ідеї, просто вписавши свій електронний ящик в кінці статті, попереду інші напрямки для малого бізнесу

На цьому все. Нагадаю, що приєднавшись до групи « Про бізнес ідеї для України » Ви зможете отримати безкоштовну консультацію з питань створення нового бізнесу, ідей для власної справи, пошуку інвесторів та оподаткування. Бажаю успіхів у бізнесу.
На ту же тему
  • Гроші онлайн
  • Малий бізнес в Україні, працюємо на себе
  • ІДЕЇ СВОЄЇ СПРАВИ – ВИГОТОВЛЕННЯ МАГНІТІВ В ДОМАШНІХ УМОВАХ
Обсуждение: есть 1 комментарий
  1. Юля пишет:

    Дуже гарно було б бачити спеціалізовані магазини по продажу м’яса та напівфабрикатів, в цій статті по розвитку власної справи, дуже гарно підмічено про купівлю на кілограми, а не на ділення на різні страви, мені, як і багатьом господиням, дуже хотілося б приходити у магазин і брати певний продукт для моєї страви, а не взяті цілий шматок, і як-то кажуть зрізати необхідне, на даний момент м’ясний бізнес в Україні розвинутий не так гарно, як хотілось би, але я думаю що завдяки таким ідеям, він швидко піде вгору.

Поделитесь своим мнением

Підпишіться на блог та отримуйте всю нову інформацію першими

Про бізнес ідеї, кредити та банки Всі матеріали опубліковані виключно в цілях ознайомлення. Використання матеріалів можливе лише при умові розміщення індексованого посилання на сайт http://ideya-biznesa.pp.ua Про бізнес ідеї, кредити та банки 2012 - 2014 роки
Про бізнес ідеї, кредити та банки © 2016 ·   Вход   · Тема сайта и техподдержка от GoodwinPress Наверх